paulamarie

Alla inlägg under juni 2011

Av Paula Karlsson Lindh - 28 juni 2011 09:46

Ja det va hon verkligen lilla Aelsa. Köpte henne ett flugo insektstäcke igår då hon va sååå irriterad och knappt ville gå när ja hämtade henne, men nu står hon nöjd ihagen och viftar bara lätt på svansen. Mammas lilla tjej de. Pöss på rej.

Av Paula Karlsson Lindh - 27 juni 2011 23:29

                   

Av Paula Karlsson Lindh - 27 juni 2011 23:27

   

 
Av Paula Karlsson Lindh - 27 juni 2011 23:22

                     

 
Av Paula Karlsson Lindh - 27 juni 2011 19:18

Ja idag fick hon 10 av 10 när vi tömkörde för första gången.. på med sakerna, inga bekymmer fast bettet smakade apa tyckte hon. gjorden sket hon väl att ja drog i. Det gjorde inget det hahhaha. Go hon. Sen ut med Tosca som ledare framför o Becka som höll i henne i grimskaftet. Vi gick ner mot stolpboden, inga bekymmer så då tog vi bort grimskaftet på Aelsa och ja höll henne själv. Gick såååå fint så, tömmarna vevade ja med och drog längs med henne, inget hon brydde sig om. Enda gången hon flög i luften va när killarna skulle åka förbi med fyrhjulingen då flög hon i luften o upp på bakbenen, men inget mera, lugnade sig o de kunde fara förbi. Det får vi öva mera på. Annars e traktorer o sånt ingen fara så länge som de står still i  alla fall. Cool hon. Ja hon va söt. Vi gjorde halt flera gånger o sen igång igen, inga bekymmer. Duktig så. Men ja va tvungen ner till Anna o köpa henne ett flugtäcke då hon HATAR flugor o bromsar, helt galen blir hon. Så nu ska det bli lugnare o full med citronella o annan spray. Luktar as med de funkar. Så vi ska göra om detta nån dag. MIn tjej de.

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards