paulamarie

Alla inlägg under mars 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 27 mars 2013 19:13

Alltså hästarna blev tokiga idag när de fick gå ut utan täcken, kolla in bilderna. Helt underbara pollar ja har.


   


Min vackra Aelsa

 

             

 

 

Godingen i farten med, goaste Kvicken.

 

         

Av Paula Karlsson Lindh - 25 mars 2013 20:35

Tomas o Iina för en underbar kväll i lördags, helt underbart va de. Såååååååå himla härligt när du ringde mig Iina, ja grät faktiskt. Hihi. De vart mycket allvar men massor av skratt med. En toppen kväll.


Tack Emmie, Rebecka och Julia för en supermysig lördag med shopping och bio. Supermys.


Underbara Anna, Malin o Kajsa som ikväll hade en superkväll på sadelmakeriet och waldhausen. Trevligt, bra med folk och kanon fina nyheter. TOPPEN!!




Tror ja fick med allt. Pöss

Av Paula Karlsson Lindh - 21 mars 2013 12:05

      Älskar dessa saker till mig faktiskt. Just inköpt dessa från Hööks. Blir fint i vår det på träningar o dyl.


Grimman vet ja inte vilken av mina pärlor ska få, men snygg e den.



 

Schabraket e såå snyggt       

Älskar svettäcket, o de har ja inget kvar, trasigt. O stalltäcket med, hmm, men nu får de ett nytt.

Av Paula Karlsson Lindh - 19 mars 2013 14:23

Kolla in de nya färgerna, eller ja den gula e faktiskt snygg.


   


Sen kan ju inte häste va sämre eller hur?


   


O vovven kan ju inte va bara söt hela tiden, hihihih


     


Gillar eller inte ???

Av Paula Karlsson Lindh - 18 mars 2013 12:39

Har en massa saker ja inte ska ha kvar nu när vi gör oom hemma, hittar grejer överallt som ja inte ska ha kvar. Funderar på en containerloppis frampå. De vore nåt de kanske. Lite blir man ju av med ju. Kanke får nån krona te nöt nytt en vill ha ju. Har ju byggt en bar o de kostar ju när man ska köpa material. Ja ja, får se om de finns nåt iintresse för det. Får annonsera på Facebook. hihihih.

Lampor, ljusstakar, tavlor, killkläder i massor. Lite div saker.

Av Paula Karlsson Lindh - 13 mars 2013 13:52

Ja här sitter man ocj drömmer sig bort till maj då min lilla häst ska gå sin 3-års test. Spännande och skrämmande på samma gång ska ja lova. Jag vill ju att hon ska göra sitt absolut bästa och visa vad snygg hon är. Älskar denna polle som de inte va meningen att jag skulle ha. Det var Becka som skulle ha unghäst, men så blev det 2st. Jag ångrar mig inte en minut nu i efterhand ska jag lova. En härlig dam är det med ett humör som jag älskar, lite bitchig, men härlig. Kommer att bli bra tror jag. Längtar till nästa år när vi ska börja hoppa för Fredrik ute på Hammarö. Fast vi får se om jag eller Becka sitter i sadeln första gången. Hihihih, feg ja.


 

Av Paula Karlsson Lindh - 13 mars 2013 12:11

Jisses vilket krull han hade lilleman. Hihihihi så sjukt söt så det e inte sant alltså.

 

Av Paula Karlsson Lindh - 13 mars 2013 12:09

Kommer du ihåg vad mysigt vi hade det gumsan. Helt underbart och varmt o skönt. Inte länge kvar nu innan vi drar igen.


           

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards