paulamarie

Alla inlägg under juni 2012

Av Paula Karlsson Lindh - 9 juni 2012 20:16

Ja det vart det verkligen efter en dålig start i morse.

Anna ringde mig under dagen och frågade om hon och barnen kunde komma upp o rida. Bra sa ja då kan du rida en av ponnysarna, hahaha så hon fick ridan Jessiebell. Vi vart ett redigt gäng. Jag och Kvicken, Becka o Tosca, Julia o Girlie, Jocke o Dixon och Jennifer o Chili. Red både över gärden och i skogwen, skitmysigt, fast några av kusarna vart lite peppade idag då. Hmm, men det gick o skoj vart det. Tack Sverdrups för en toppenkväll. Ni e guld.


I morgon blir det mini hoppning på Grk för Julia och Girle. Spännande. Håll tummarna.


  

Av Paula Karlsson Lindh - 6 juni 2012 22:04

Jupp idag fick matte fnatt alltså, ja på riktifgt alltså. Fört på morgonen lastade hon mig och den nya ponnyn o drog till Grums. Ja ja skulle visst visas upp lite o det gjorde ja ju med bravur ska ja lova, en o annan bakut vart det ju. Hoppas lillamatte fångade nåt på bild. Hahaha. Tyckte ja skötte mig fint o de verkar som matte tyckte det med.

Det som ja blev mest pisst över va att hon på kvällen lastade mige igen o drog på hoppträning på Hammarö, bara tänkte att nu har hon förlorat förståndet på allvar alltså. Men ja ja, jag älskar ju att hoppa så ja gjorde så gott ja kunde, men visst va man tvungen att jävlas lite med matte också, satan va sur hon vart, kanske inte va så smart o dra som en orkan efter 2a hindret så vi höll på att landa i det 3e, hahaha ja vi fick ju till det och då skärpte ja mig o hoppade vattenmattan så fint så. FAN VA JA VART DUKTIG IDAG!! Ja matte med, fast hon behöver finslipa sin stil alltså, kolla in bilderna, men va snälla, ja älskar den männskan.


 


Av Paula Karlsson Lindh - 4 juni 2012 22:21



Ja så kände ja verkligen idag när barnen va jobbiga o ja kände hur hopplösheten kom krypande. Ja va så arg o ledsen o frustrerad så ja gjorde de enda ja kom på o drog till stallet. Mockade alla boxarna o fodrade o gjorde klart. Släppte in hästarna sen tog ja en underbar tur med Jessiebell. Idag va hon pigg men på ett bra sätt. Fick henne i båda galopperna o det funkade fint. Hon va kanon, skitkul.

Hem o fixade henne o in med henne i boxen o gjorde samma med Kicken, han va så jävla fin idag. Inte en bakut o inget bråg, bara helt underbar. Då blir man sååååååååå glad. Hoppas han sköter sig på onsdag med då vi ska till GRK o rida i paddocken. Dett agjorde susen i alla fall, blev så mycket gladare o kanske kan ja somna gott nu. Ska rida i möra med hade ja tänkt. Mys de. 

Av Paula Karlsson Lindh - 3 juni 2012 22:10

                   

Av Paula Karlsson Lindh - 3 juni 2012 22:08

           

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards