paulamarie

Alla inlägg under maj 2012

Av Paula Karlsson Lindh - 31 maj 2012 21:29

Sååååå stolt över min kille som äntligen börjat göra något mer än sitta hemma o köra cross. Här kommer bilder från träningen på han o kusinerna.


               

Av Paula Karlsson Lindh - 30 maj 2012 21:41

     

Av Paula Karlsson Lindh - 30 maj 2012 21:36

           

Av Paula Karlsson Lindh - 30 maj 2012 21:20

Ja eftersom Becka fått en ny kamera så tog vi hennes gamla, den duger gott åt oss, så ja fotade lite idag,skoj de, kika in vet ja.



             

Av Paula Karlsson Lindh - 29 maj 2012 22:58



Detta ska vi ha.  

Av Paula Karlsson Lindh - 28 maj 2012 21:13

Ja de har de verkligen gjort idag, red Kvicken idag o tro de eller ej han va riktigt trevlig, de kommer de kommer, hihihih. Ska bli skoj på nästa Camilla träning om hon tycker de blitt skillnad på busen.

Kicken:

Ja idag skulle ju den gamla tanten upp på min rygg o ja bara NEEEJ inte idag igen, du red ju i går, men ja de va bara att finna sig i de o låta henne hoppa på de. Fast lätt ska de ju aldrig gå, ja visade henne allt. Gick så fint så o visade att kallblod också kan göra skänkelvikning i galopp, ja fast de gjorde ja själv, inte hjälpte hon mig inte. Busade lite med, ja de ser ni på bilderna, lillmatte fotade idag med nya kameran. Vi höll inte på så länge, ibland e hon bra go tanten, ja fick lång tygel o mat när vi kom in i stallet, sen ut i hagen med de andra nötterna...hihihih. ///KVICKEN.


Ja sen red ja Tosca då Becka ville fota, fast hon va då fan inte på humör alls surkärringen så vi sket i de o bara busade lite de tyckte hon va skoj. Fast lite ställa böja blev de allt. Fast trött e ja kan ja lova, inte e ja van att rida 2 på en dag heller.


Här följer bilderna.........Kvickens först.


   



Sen Toscas tur....


       

Av Paula Karlsson Lindh - 19 maj 2012 19:43

Ja idag var ja de verkligen.

Dagen började kanon, i lugn o ro gjorde vi klart stallet o lastade Tosca, inga problem, de e det aldrig.

Kommer fram till slut o vi rider fram, hon e fin tycker jag. In o rider i LC. Becka rider bra tycker jag. Men kommer inte riktigt dit o får ett stopp, ja ser på Becka efteråt vad beskivken hon är.


Inför laget e Becka mer taggad o rider skitbra. In o rider grundomgången som skit, inga problem alls. De andra 3 i laget lika så. Alla nollor.

De andra lagen rider de med o man kollar o funderar vad som händer o dyl, mot slutet inser vi att de blir ingen omhoppning då Grums e enda laget med 4st nollor, snacka om lyckliga ungar o mammor o pappor så klart, lagledaren Anna Lena va så glad så ja trodde hon skulle spricka. HÄRLIGT va de. Barnen fick 2 blågula rosetter var då de fick en för dagens tävling o en stor för totalseger i div III. De fick plaketter och en varsinn pokal med. De va så himla roligt så ja grät allt lite.


STORT GR

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards