paulamarie

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Paula Karlsson Lindh - 18 maj 2012 22:50

     

Av Paula Karlsson Lindh - 18 maj 2012 22:16

Wow vilken kuse ja har, idag var det dags för gummans första löshoppning på Lillerud. Oj tänkte ja då ja kom på att vi inte lastat henne sen förra somamren. Men ja ja hon kom in o ja gjorde henne ren o blank o fin, love it. Klippte manen med så hon blev snygg. Ut mot kärran o hon bara NEJ....ja tänkte nog va fan ska vi bråka nu, men Julia kom på iden med mat. Hahaha, JAAAAAA sa Aelsa o klev rakt in, de e min tjej de.

Väl framme va hon sååå snygg ute på plan först hon blåste upp sig o visade verkligen sin fina sida. Ja bara tänkte WOW o hon e min.

Inne i ridhuset va allt hemskt, men Ulrika sa åt mi o gå med henne i höger varv först över bommar o sånt, gjorde det 2ggr, sen släppte vi o den gick ju riktigt bra de. Vi höjde lite o hon hoppade, höjde igen, inga bekymmer. Hoppade med fin teknik o allt, stolt matte, hihihih.

Sen ut på kärran igen, o hon bara NEJ...men efter några försök så klev hon allt på. Min tjej de. LOVE HER...


Så stolt över min tjej som både åkt kärra o hoppat så bra idag hon e så cool.


Tack bästa Marika som sålde mig världesn bästa häst, hihihi.


Bilder kommer.

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards