paulamarie

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 18 januari 2013 14:13

Min granne har 6 st av denna underbara ras. Har haft äran att rida dem alla, ja de vuxna då, eftersom 2 av dem bara e föl ännu. Men helt underbara hästar. En dag vill jag äga en....vi får väl se.


         

Av Paula Karlsson Lindh - 18 januari 2013 14:08

         

Av Paula Karlsson Lindh - 18 januari 2013 14:06

Ja vad e detta, hmm, en jättemus hahahaha.




Becka ville inte va med

 



Inte Jullan heller

 



Henrik e ju aldrig normal han så va säger man....

   

Av Paula Karlsson Lindh - 18 januari 2013 13:50

  Oh yes idag händer det, våra pollar ska slippa se ut som Bambi på hal is. Nu ska de på skor o broddar igen. Härliga Sandra kommer. Ja hur den lilla människan håller på o skor så mkt häst e helt otroligt. Hon e inte stor hon inte men inga problems där inte. Här tar hon alla mina på en dag. Skor 4st o verkar 2. Alltid lika underbart när hon kommer. Stort plus till dig Sandra.

annars får vi se vad som händer idag. Ska försöka hinna med att röra på Kvicken idag, i morgon kanske Anna o barnen skulle komma upp med sina ponnys. Då ni blir det grejer ska ja lova, alla hästarna ska få komma ut. De har 2st och vi har våra o anna får låna en av dem. Får se vilken hon vill rida, har ju Tosca, underbart snäll, lite stark. Becki Bus, man vet aldrig vad som händer, inget farligt men lite hopp och studs kan de bli. O så galningen himself då. Kvicken, som aldrig vet om han ska stå på alla fyra, stå på bakbenen elelr sparka bakuter. Hihihi, låter det spännande?? Lust att testa kanske hahahaha.


  See ya

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards