paulamarie

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 30 januari 2013 22:30

Hahaha nu du syster e ja tebax igen snackat en massa med Becka. Hon tog de bra, vårt beslut alltså. Nu står ja iför ett som ja inte tänkt på alls. Har ju allergi. JAAA!!! Bra att glöma det. Så o valpisen får samma päls som sin far kan jag bara glömma att skaffa en sån, buhuuuuuuuuuu. Men min hälsa kommer först. Så e de.

Ska kika på en annan valp i möra. Hmm, får se. Men titta kan vi ju. Va ju inte så långt bort tack o lov. Lovar att uppdatera vad det blir o när o allt sånt. Lovar. Så it´s not over yet. Man kan ju ändra sig igen. hihihih

Av Paula Karlsson Lindh - 30 januari 2013 14:10

Så e det nog klart nu. Jag kommer få hem en valp från min syrra i mars, ska bli underbart med vovve igen. Detta ser vi fram emot verkligen. Tänkt va att vi skulle tagit 2 men efter att ha pratat med flera st o alla säger samma sak, inte från samma kull och inte tik o hane så tog vi beslutet att köpa vovve från annat håll till Becka. Så hon letar o letar just nu. Skoj de. Så det blir till slut 2 grabbar i Änga. Ihhhhhh de ser vi fram emot.


  

Av Paula Karlsson Lindh - 30 januari 2013 08:30

Ja de kan man kalla det idag. Först till Grums med tjejerna och Skruvstad med Rickard, hej o hå va de va halkigt. Bara is på vägen, gick inte bromsa, men nu e ja hemma igen.

Va upp o skulle ta ut pollarna, hihih, jo tack de va ju lätt. Fick hålla mig i Kvicken för att inte halka omkull, inte så jävla skoj da. Ut kom de i alla fall. Sen va de bebisarnas tur, hmm, Bandit fick gå lös ut o de va nog tur för de så för roliga ut nr de försökte hålla sig på fötterna i halkan. Stackarna....jag gled efter Aelsa som hade fått upp farten o tänkte fan inte stanna o vänta på mig. Så de va bara att hänga på det. Ut kom de. Hoppas det bir sandat eller grusat under dagen, för de blir inte skoj att få in dem igen ikväll i mörkret.

////

Av Paula Karlsson Lindh - 30 januari 2013 08:28

Älskar det mesta på Exkusive Horse Wear....man kan välja färger på allt kantband o allt, brodyr o dyl. Asfina saker. Denna va ju söt, skulle bli snygg med lite guldtext på och annan färg på banden.


 

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards