paulamarie

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 27 januari 2013 21:21

       

Av Paula Karlsson Lindh - 27 januari 2013 21:20

Detta är årets inköp till mina snygga pollar.


   

Av Paula Karlsson Lindh - 27 januari 2013 20:53

Ja de kan man kallad denna helgen verkligen. Fick en inbjudan av gullgubben Janne att komma med till Göteborg med Nicke o Anna. Han fixade hotell då han hade fria hotell nätter så de va toppen, tyvärr kom han sjäv inte ifrån jobber förrens sent, men Nicke ba ju nöjd, hahahaha fick ha mig o Anna för sig själv i relaxen en stund o på rummet med gott att dricka. Mys det. När Janne kom gick vi ut på avenyn o käka. Blev 3 rätters. MUMS!!! Nöja o glada till hotellet igen. Där blev vi inte långvariga, rätt sletna da. Men helkväll hade vi verkligen.

Idag föjde Nicke med Janne te Volvo där han jobbade och kollade läget där då passa ja o Anna på att shoppa. NICE!! Anna hittade jeans o jag hittade några tröjor bla. Gött de, sen mot volvo hämta göbben så kunde åka hemåt igen. Tog tid ka ja lova, hamnade bakom en plogbil o tog oss fan inte förbi. Åkte bakom den från Frändefors till utanför Mellerud, inte så jälva nöjd då ska ja lova, men ,men, vi kom ju hem.

Gött o komma hem o mysa en stund med alla barnen, nu ligger mini o Rickad med.


  see ya

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards