paulamarie

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 3 februari 2013 22:21

Puh, usch de kunde gått illa det. Kom på nu att resan vi ska göra i April inte va delbetald som vi hade bett om, den skulle vara betald sista dagen i morgon annars avbokar de den. Snabba ryck, usch, tror du dosan funka då, NEJ!!! Rasmus måste ha lekt med Nickes, tur man e betrodd att nå kontona via min privata dosa då annars hade det gått illa ska jag lova. Men nu e de kirrat så att säga och det känns skönt det. Så första betalt, BRA!!! Heja mig hihihihih.


Undrar vad Becka hade sagt om ja sagt de hade avbokat vår resa o vi hade fått gjort om det,   hade nog inte vart så poppis i hennes ögon då kanske. Men klart blev de i alla fall, resten ska vara betalt i mars.


  Mot solen

Av Paula Karlsson Lindh - 3 februari 2013 18:24

Denna hegen har vart underbar, tack alla och tack goa Nina, du e underbar. Vi har snackat minnen o ja lovar vi har massor. Skrattat och käftats precis som förr. O du smulan har sovit som en stock, underbart. Detta va du värd. Hoppas du känner dig riktigt bortskämd nu.

Skoj att du fick se våra pollar och att du fick se Kvicken in action. Han visade sannerligen sitt hela register, hahahah. Till våren ska du rida, dock inte på Kvicken då, ja vill ju att du ska leva ett tag till mohaaaa. De får bli snälla Tosca istället som tar ett steg i dag o ett i möra. Kommer bli toppen de.

Längar till nästa gång gumsan, o hoppas nu alla våra planer går i lås, underbart o bäst för alla. 


  


Av Paula Karlsson Lindh - 3 februari 2013 17:40

Ja detta kanske vore nåt o ge moi på alla hjärtans dag eller va tror ni? Ganska sött va....hmm, får se vad maken hittar på.


       

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards