paulamarie

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 11 februari 2013 21:51

Usch idag har ja haft de tufft med min skalle. Ja  vet ja vet, man kna inte ha ont i ett tomrum, men ändå, ilband e de jobbigt med ett vaccum men hahahaha.

Kollat på vampire diaries med Becka, mys de när gubben e på jobb. Nu ligger Lorax i mitt knä o ska ligga hos mig inatt. Hihih, tröttna hon fort eller?? Nedå, ho va bara trött, tar han en natt o sen e de hennes igen. Lika bra hon lär sig. 


Ska mysa ner oss i söffa en stund tror ja.

Av Paula Karlsson Lindh - 11 februari 2013 15:05

De e inte ofta ja känner glädje över en m¨ndag, men vem kan göra annat när man har illa Lorax som ligger i ens knä hela tiden o myser. art hemma nu o fixat lunch både till honom o mig så nu ska vi snart gå ut. Duktig kille idag med. Piper o säger till när han vill ut. Han har just käkat sin lunch med kulor o lite skinka. Mums sa han.

Strax åa mot Karlstad o hämta Becka. Ska fixa en bur till mini när vi åker bil. Sen blir det nog ett halsband med. En tröja behöver han med, kallt ute, usch.

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards