paulamarie

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 5 februari 2013 20:41

Två karlar i mitt sovrum samtidigt de måste va en dröm, hahahaha

Ne då, de skruvar upp vår nya garderob så vi ska få in alla våra kläder från vardagsrummet till slut. Känns toppen. Skönt när de blir klart, men de blir de nog inte idag dock.

Ska bli sängen strax o sen datorn med ett avsnitt av Dynastin tror jag. Jippie.

Av Paula Karlsson Lindh - 5 februari 2013 14:09

Till ryttaren.


       


Till hästen...


     

Av Paula Karlsson Lindh - 5 februari 2013 10:28

Sitter i telefonkö på trafikverket. Nu ska vi boka teoritid för lilla Becka. Nu jävlar ska hon ta sitt traktorkort. Hennes snygga traktor står ju hemma o väntar på henne ju. Bara detta e klart blir de brumma av.

<själv ska ja ta utökat B-kort så ja kan dra mitt släp igen. Bra o byta släp som bilen inte får dra.

För er som inte vet hade ja en värmlandsvagn tidigare o detta köpte vi till min v70 ja hade då, det fick ja dra. Sen köper maken en xc70 ja bara SHIT, nu va de olagligt ja. Sen va vi i Falsterbo o köpte ett nytt släp igen, hahaha ett thule premium grad prix, asläckert, men ja får inte dra. Så nu ska vi fixa detta innan tävlingarna drar igång.


 



Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards