paulamarie

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 7 februari 2013 18:32

Idag blir det....


Potatisgratäng

Fläskfile i skivor

Blanda creme fraiche, pressad vitlök o paprika

Bred över köttet o in i ugnen

När de är genomstekt, bred över baconskivor och tillbaka i ugnen


Servera med sallad och valfri sås

Av Paula Karlsson Lindh - 7 februari 2013 11:21

  • Kört Becka till tandis, som hon älskar.....NOT!!!
  • Vart till Skoghall med Mimer, jobbigt att lämna hem honom igen. Men e man allergiker så e man.
  • Till stan o hämta Becka o köra hennet till skolan.
  • Storgross o handlade tills ikväll. Nicke har en kille på besök o svärmor kommer.
  • Hem o packa upp. Julia höll på att städa när ja kom. UNDERBART!!!
  • Upp till verkstaden o sitter med papper.
  • Hämta Becka vid 15 i Grums o ta med Rasmus.
  • Hem o rida.
  • Till Skruvstad o hämta Rickard senare som vart på nöjes o leklandet med fritids. Skoj för honom de.
  • Fixa middag till våra gäster.

Ja min dag i ett nötskal. Skall berätt senare hur trött ja kommer va på en skala 1-10. Hahahaha.



Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards