paulamarie

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 12 februari 2013 19:30

De har ja. Kände mig inte pigg alls när ja åkte till Grums för att hämta barnen. Väl hema började ja med maten, va yr o mådde illa. De slutade med att ja hamnade i sängen o somnade.

När j vaknade va maten klar, de hade Becka fixat o de va bara att käka. När ja skulle äta drog hon till stallet....ja bara men vänta....Becka sa då, gå o lägg dig mamma ja fixar detta. GOA UNGE. När vi ätit klat ja o grabbarna drog Rickard också för att hjälpa sin syster, alltså när hände de sist? ALDRIG!!! Tack ungar ni e toppen.


  

Av Paula Karlsson Lindh - 12 februari 2013 15:56

Ja för ca 30 min i alla fall innan ja ska hämta resterande barn i familjen. Ont i maggen har ja me o huvudet sprängs. Men thats life förmodar jag. Usch o fy. Ska hem sen o fixa käk till klanen. Idag blir de chili con carne o ris samt pannbiffar, har massor med färs framme. Underbart. Ska fixa potatis bara så blir de biff hahahaha. 


Ska väl fixa stallet med Beckan med sen. Känns inte så där kanon när ja mår skit. 

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards