paulamarie

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 4 februari 2013 20:07

Inte fan kan de va så att man börjar bli äldre va? Ont som fan i kroppen efter att ha tränat i morse, o ja de va ju en vecka sen sist. Tog just några piller, tror o hoppas de hjälper. Men inte fan känns de bra heller. Nu börjar man fundera vart man e om 20år eller så, hmm, inte skoj. Ja som vill förbli ung o oförstörd hahahaha. Ja ja vet de e försent men drömma kan man väl....


see ya

Av Paula Karlsson Lindh - 4 februari 2013 12:27

Älskar den låten med Madonna.


Lunchen e avklarad. Gubben shumör har svängt värre än berg o dalbanan på Liseberg idag tror ja, kom nu inna han gick ner o va hur go som helst o bara, sorry för igår o i morse, vet inte vad som flög i mig. Hmm, nej inte ja heller, men jobbigt va de. Varför e de så att de inte tänker efter innan de öppner truten? Nön som har en ide eller? Kanske ja e ensam med detta bekymmer, men ja tror inte de. 

De snöer som fan ute o ja som hade tänkt o rede idag, känns ju så där upplyftande att göre de nu.


Pöss på er.

Av Paula Karlsson Lindh - 4 februari 2013 12:10

Vaknade i morse o va på gott humör, såg fram emot dagen som skulle komma med träningar o dyl. Kom allt iväg på de med, men nu sitter ja här på jobbet med skallebank o mår illa. Hmm, kanske min tur nu. Ge mig styrka någon. Vill gråta idag bara. Allmänt deppig, de va längesen nu så ja ska väl inte klaga. Jaja, de går väl över. Kanske...

Men sånt här blir man glad av


 

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards