paulamarie

Alla inlägg under januari 2013

Av Paula Karlsson Lindh - 23 januari 2013 10:56

Snacka om att jag har en underbar make. Till helgen ska vi till Göteborg fick jag veta igår kväll. Med Jan o Anna. De har fixat hotell med relax. Så snacka om att vi ska mysa till det ordentligt. Visst e det goa ibland Anna?

Ut o käka fin middag blir de nog med.

Tack i förväg till min underbara dotter som ska ta hand om Rasmus när vi åker och Lotta som tar Rickard. Ni e bäst. <3


 

Av Paula Karlsson Lindh - 22 januari 2013 18:51

När sängkammren är klar ska jag ha dessa, snygga va?


   

Av Paula Karlsson Lindh - 22 januari 2013 11:41

Då ska han få detta.              

Måste ju sova gott.

Sen på våra turer ska de va variation.

Så dessa är ett måste.

   

Matchar grejerna jag har till Kvicken och Aelsa.


Va tycker ni? Snyggt va?


  

Av Paula Karlsson Lindh - 22 januari 2013 11:02

Ännu en dag at work. Inte min dag idag ska ja tillägga. Me ja hade ett långt o underbart samtal med en vän. Gött o höra att hon va ok denna gången. Man vill ju att alla ska må så bra de bara kan ju. LOVE YOU NINA <3 Hoppas de blir av till helgen nu. Vore skoj o ses.


Idag har ja väl inga planer direkt. De e KALLT ute så rida tror ja att ja skiter i faktiskt. Inte skoj när det e -17 ute brrrr. Säkert fler som känner som mig, eller??


Ska väl mocka med Busan när hon kommer hem, får se om vi hittar på nåt mer med pollarna elelr om de blir vila idag. Longera kanske mitt lata jag kan åstakomma i alla fall, vi får se. Hihihih.


  see ya

Av Paula Karlsson Lindh - 21 januari 2013 19:11

Nu ni, har de slagit på stort igen, detta älskar jag av nya Grand Prix collectionen från Gina Tricot.


         



Av Paula Karlsson Lindh - 21 januari 2013 12:58

Älskar rea, o de har ju pajat en del denna vintern så de va dags att förnya sig lite. Blev 2st av varje.


   

Av Paula Karlsson Lindh - 21 januari 2013 12:40

I april kommer denna hem till oss då, fan va nice o kunna träna hemma. Så finns de någon som e sugen på att komma o träna så hör av er. Kul o göra det tillsammans. Man kan va 3st samtidigt. Underbart.  

Av Paula Karlsson Lindh - 21 januari 2013 11:43

    Hahaha, detta du Henrik, gud va söt du va.


  Gullit da, fast ni ser ganska sletna ut tycker ja.


    Lite gamla bilder...från Falkerud 

Presentation


Nu ska det börja ridas på allvar. Följ mig o mina hästar.
Men detta är även en sida om min familj o deras o mina äventur.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad hette min första häst?
 Dixon
 Moelvy
 Can Way (svarten)
 Jannica
 Fly Me
 Upendo

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards